18 de febrero de 2014

Preparando a campaña

Ola!
Hoxe comezamos a preparar a nosa campaña. Pactamos uns obxectivos, os receptores, valores a tratar e accións a realizar. Aquí volo traio:

Obxectivos:
1-Reducir os casos de acoso.
2-Dar información de cómo axudar ou prevelo.
3-Concienciar sobre os posibles danos.
4-Reflexión sobre a empatía coas vítimas. “como se sentirían”
5-Facer sacar conclusións aos nenos para que non acosen de maiores.

Receptores:
Os nenos e nenas do último ciclo de primaria (5º e 6º). Hai que conciencialos dende pequenos para que na secundaria no ocorran casos deste tipo.

Valores:
1-O recoñecemento da convivencia como un valor fundamental da educación.
2-O coñecemento do que pode pasar.
3-A compaixón cara as vítimas.
4-A empatía cos que sofren.
5-O pensamento de non facer mal.

Accións:
Lugar
Actividade
Materiais necesarios
Permisos e outros
Clase 5ºA

Presentación dun Powert Point e actividades preparadas, máis un cartel. Con 5ºA




Guión,actividades, panfletos, carteis…

Rita, o tutor/a correspondente, xefe de estudos e mestre/a da materia que lles toque
Clase 5ºB




Presentación dun Powert Point e actividades preparadas, máis un cartel. Con 5ºB
Guión,actividades, panfletos, carteis…
Rita, o tutor/a correspondente, xefe de estudos e mestre/a da materia que lles toque
Clase 6ºA








Presentación dun Powert Point e actividades preparadas, máis un cartel. Con 6ºA
Guión,actividades, panfletos, carteis…
Rita, o tutor/a correspondente, xefe de estudos e mestre/a da materia que lles toque

Clase 6ºB






Presentación dun Powert Point e actividades preparadas, máis un cartel. Con 6ºB
                                                                                                                                       



                                                                                                                     

Guión,actividades, panfletos, carteis…
Rita, o tutor/a correspondente, xefe de estudos e mestre/a da materia que lles toque



E isto foi todo
Unha aperta


No hay comentarios:

Publicar un comentario